Monday, September 27, 2010

Digi iPhone 4 Real





Sekarang ni demam iPhone dimana-mana. Semua orang nak miliki iPhone 4 yang menjadi buruan ramai ketika ini. Sekarang ni Digi dengan suka citanya nak memberikan iPhone 4 secara percuma kepada mereka yang layak. Tapi yang sedihnya hanya satu iPhone 4 yang dihadiahkan. Persaingan cukup-cukup hebat. Lepas dua entri yang dah pun aku karang, kali ni masuklah hari ketiga untuk memenangi iPhone 4 ni. 

Kali ni aku nak cerita sikit pasal Digi iPhone 4 plans. Mamat kuning kat bawah ni pun terkejut tau bila dengar pasal pakej iPhone 4 yang telah pun ditawarkan oleh Digi.


Bila cakap pasal plan untuk iPhone ni. Memang Digi menawarkan satu pakej yang cukup berbaloi jika dibandingkan dengan Telco lain. Sebab boleh kata Digi memberi satu pakej yang murah. Dengan hanya RM 58 sebulan. Tak ke murah tu. Memang cukup murah.


Dengan monthly fees hanya serendah RM 58 sebulan. Memang cukup berbaloi. Aku rasa Telco lain tak tawarkan harga yuran bulanan serendah ni. Ni untuk pakej iDigi 88. Korang tengok je la. Walaupun dianggap pakej paling murah, tapi kelebihan yang ditawarkan untuk pakej cukup istimewa. Mampu dimiliki oleh semua lapisan masyarakat.


Kalau rasa korang guna lebih sikit. Boleh up pakej sikit. Tak mahal pun cuma tambah RM 30 dah dapat kelebihan lagi. Sebab tu aku cukup suka pakej iPhone 4 yang telah pun ditawarkan oleh Digi. Memang berbaloi.


Bila pakai mana-mana pakej sekalipun. Tetap memberi kelebihan yang sama. Jadi untuk kelebihan ni tiada diskriminasi diantara pengguna. Sebab tu lah tagline "Digi is Always The Smarter Choice" cukup bersesuaian dengannya. Sebab memang pilihan bijak bila menggunakan Digi.

Lihat sendiri perbandingan untuk Digi dan Telco lain yang menawarkan pakej iPhone 4. Cukup berbeza. Dan Digi sendiri sudah semestinya memberikan satu pulangan yang hebat dalam pakej iPhone 4 ni. Jadi sebab tu aku cukup berminat dengan pakej iPhone 4 ni. Apa kata kalau kita grab the opportunity sekarang dan miliki iPhone 4 daripada Digi

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails