Saturday, January 8, 2011

Ramalan AJL saya

ade beran x nak letak senarai pemenang ajl kali ni??
aha. kali ni aq nak bagi prediction sket pasal ajl kali ni yang berlangsung esok. bagi aq sesetengah peserta mmg layak bergelar pemenang. tp sesetengah mcm mane, ha.. itu aq x nak bgtau.

1 je predict, AJL 25.
xde persembahan terbaek, vokal ke ape bagai... x de.
dan kali ni aq meramalkan pemenang AJL 25 adalah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Ana Rafali_ Tolong Ingatkan Aku
kenapa? sebab lirik die, lagu mmg best. mmg agak slow tp membawa makna yang agak mendalam. dan aq suke jugak combination alat2 muzik yg dgunakan dsamping pemain2 yg stylo. penampilan agak sempoi, x yah pkai designer susah2, cari kat kedai bju kurung ke kebaya yg mahal sket je pn da ckop bg Ana ni.

ape akan jadi kalau die kalah? g la mam%$^. aq predict je kot. yg nak blame asal lak. sume org berhak menyatakan pendapat. so korg pn same. aq jamin x delete pn en3 ni klw kalah. siryes.
da~~

1 comment:

MR. MIND said...

gilak r, sebuti-butir tepat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails