Saturday, September 25, 2010

Terima kasih kerana melawat!

dirembat dari blog ni.

tulisan hijau adalah nukilan bisikan yg ori dr blog ni

NOSTALGIA JELAJAH BLOGWALKING 6HARI 6MALAM


Salam semua. Harap semua sihat hendaknya ya. Semalam telah tamat ekspedisi jelajah aku dalam mempromosi Kamar Tido..zzzZZ, mencari rakan-rakan baru, membuat kacau ke blog orang..(jangan marah arr), menyemakkan shoutbox orang..haha.

Macam-macam jenis blog aku dah masuk. Jalan punya jalan tetiba dah sampai ke Indonesia..fuh..jalan punya jalan lagi dah sampai ke Singapore..huh..aku terus kan gak..tup tup ke Australia plak.  Kira melancong ke oversea jap..ahaks..

Akhirnya aku kembali ke tanah air iaitu Malaysia yang tercinta. Ada blog kisah cinta, merepek2 cam aku ni, kisah pantun, memancing, jual tudung..kek pun ade..eh macam-macam ar..seronok betul aku masuk tempat dorang..ala field trip gitu..hehe

Apapun aku mengucapkan ribuan TERIMA KASIH kepada semua yang menyokong serta memberi semangat kepada aku dan membenarkan aku menumpang bermalam seketika di blog orang.. I LUV U ALL!! BLOG KORANG MEMANG BESTTTT.. 
 
Berikut adalah beberapa shortlist perhentian aku. 


Checkpoint yang ke-001 (http://tehramuan.blogspot.com)
Klik gambar untuk zoom

Checkpoint yang ke-111 (http://krlbrands.blogspot.com)
Klik gambar untuk zoom

Checkpoint yang ke-222 (http://aggreable.blogspot.com)
Klik gambar untuk zoom

Checkpoint yang ke-333 (http://litarkehidupan.blogspot.com)
Klik gambar untuk zoom

Checkpoint yang ke-444 (http://entertainasian.blogspot.com)
Klik gambar untuk zoom

Checkpoint yang ke-555 (http://luvorange.blogspot.com)
Klik gambar untuk zoom

Klik gambar untuk zoom

Sekali lagi aku mengucapkan ribuan TERIMA KASIH kepada semua. Teruskan Berblogging ya!!

page aq termasuk dalam list!
wohooooo!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

KNue KnUe said...

cyettttttttttttttt
ni yg jeles ni!

KRL kaprileader said...

ahhahaha
rilek la nu nu

kopimacy said...

:)

teruskan berblogging.
maCy berblogging, berhenti membuka yg baru :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails